شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد

موسوی: به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده می دهیم

موسوی: به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده می دهیم سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: به هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهیم داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 12
کد خبر: ۳۵۸۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات یکی از مقامات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه این رژیم علیه منافع کشورمان در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد. 

 

 سید عباس موسوی با اشاره به ماهیت تروریستی و اشغالگری رژیم صهیونیستی افزود: شالوده و ماهیت این رژیم در طول ۷۰ سال گذشته بر اشغال سرزمین فلسطین و کشورهای همسایه، کشتار، غارت اموال، ترور و  تجاوز بنا شده است.

 

موسوی در ادامه تأکید کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دعوت و توافق با دولت این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا و اسرائیل انجام گرفته و کشورمان در حراست از حضور در سوریه و دفاع از  امنیت ملی و منافع  منطقه ای خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد. 

 

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدات و اظهارات جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس را در مجامع بین المللی نیز پیگیری خواهد کرد.

 

«نفتالی بنت»‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌سند علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت تل‌آویو پیوسته در تلاش است تا با تضعیف ایران، آن را مجبور به خروج از سوریه کند.

 

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» بنت طی سخنرانی در محله «دفنا» واقع در منطقه «الجلیل»، مدعی شد: «ما به‌صورت مداوم تلاش می‌کنیم هزینه‌ها را برای ایران بالا ببریم تا اینکه به هدف غایی خود برسیم، [که] خارج کردن آنها از سوریه [است]. ما به تلاش برای ممانعت از حضور ایران در مرزهای شمالی خود ادامه می‌دهیم».

 

بر این اساس، وی ضمن اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در گذشته در تضعیف ایران راه به جایی نبرده بود، توضیح داد: «برای سال‌ها ما در جنگ مداوم با بازوهای اختاپوس ایرانی در لبنان، سوریه و غزه بودیم و به اندازه کافی روی تضعیف خود ایران تمرکز نکرده بودیم».

 

منبع: فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار